Dagen

Tja! Idag har jag int gjort såå mkt. Typ spelat trumpet, gjort läxor o läst *geek varning* yes, men jag har int orkat göra nått annat hehe (:
Va på jompa idag, och nästa vecka så e det sista gången innan jul, o då ska man typ säga om man vill sluta elr fortsätta. Faktist så funderar jag på om jag ska sluta, o börja på nåt annat. För som sagt, jag vill inte dra ner ''nivån'' i vår grupp, samtidigt känns det som om jag int lixom hör till gruppen(elr hur man ska säga det..). Typ säger ingenting  tar ingen plats o blablablaa. Men då e frågan vad för annan aktivitet jag ska börja på.. Svåra beslut nu såhär i juletid.. :p (nån som har en super idé på vad för sport man kan börja på, o isf nån som vill joina då? :) )

Dessutom har jag kommit underfund med vilken klänning jag vill ha till julfesten, men med min ''tur'' så kmr den antagligen att va köpt.. :/
aja, ska gå o läsa ut min bok nu natti!

Kommentarer
Postat av: cornelia

HANDBOLL, !!! vi äger ju på detju, not xD

2009-12-03 @ 17:04:22
Postat av: emme

volley? :D hehe... x)

2009-12-03 @ 17:37:53
Postat av: elin

coren: hördudu, jag tyckte vi stekte som fan! :D men denna gång får du skada dej AHAH :)



emme: hahahahhahahahah, sure, om du joinar!

2009-12-04 @ 15:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0