God morgon...typ

På tal om igår. Daniel, Julian, Anton.G, Ella, Emme, jag, Jack, Bertel & Flankkila dök upp igår för snöbollskrig. Dock var de tre sistnämnda inte med... :P
Snöbollskriget va rätt så kul, dock har jag ALDRIG blivit såhär mådad, shit säger jag bara! O stackars emme måste fara hem, efter att hon blivit mådad :/
Men i vartfall, snöbollskriget var kul (trots mådningarna) men sen kom lite annat folk dit så alla drog förutom jag, ella, daniel och julian.
Så vi tillbringade kvällen med att köra en typ av chicken race (man ska försöka puffa ner varandra från pulkan, och sen ta sig så snabbt nerför backen o nudda vallen som finns där med en pulka. Den som tuocha vallen först vann.)
De va kul, dock hade julian o daniel nån typ pakt, så nån av dom vann hela tiden gäddan (fast dom neka till det när vi fråga dom om dom hade en pakt haha :) )

Aja, idag blir det nog ett besök till pussinens elr farmor :)
l8r!

Just d! Imorrn e de julafton, bara såatt ni vet :D

btw, försök hitta ''felet'' i texten, om nån hittar det så säger jag orsaken till vrf det blev så ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0