HAHAHAHA

Tja, malin tog, som hon lovade en gruvlih hämnd på mej igår/idag. Så alla som vill ha ett gott skratt kikar in på hennes blogg! :D
Och jag vill på allvar att du säger till om jag ska ta bort nån bild!

Idag har jag iaf vart på stan o fikat med ib, snabbis fika dock
Plus att vi på HK:n städade, men när vi fick en liten paus så gömde sig jag o django i två olika skåp. Monica märkte att django va i ett skåp, men int mej, så d va bara ogge o django som fick en ''tillsägelse'' elr vad man ska kalla det, muhaha :)

jaja, ska spela trumpet nu, stackars grannar säger jag bara! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha min msn krångla !!

men det är luuuungt eldarn ;)

2009-12-16 @ 16:05:50
Postat av: elin

okej, BRA :D<3

2009-12-16 @ 17:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0