heelt enkelt UNDERBART

Tjena! Kände mig glad nu när jag kom hem från skolan (kanske för att vi inte har någge läxor??)
Men i vart fall, pratar med malin på msn. O serisöt, vi håller på o döö! Snackar gamla minnen sinni :D
Så om ni vill ta del av våra galenskaper såå:

-otaliga vattenkrig hos rustners

-vatten krig vid pusisnens i en SKOG, i typ början av...maj? Dom som va lite smått sjuka (jag inräknad) fick glida runt i gröna elr svart regnsskydds kläder/sop säckar

-otaliga-hide-and-seek/smyg lekar hos rustners

-all wave riding! UNDERBART! Just d. På tal om waveriding. Skulle en gång va lite ball o köra ett jack-ass ''klipp'' skulle då åka ner från värsta klippan på min bräda. Jaa, jag for iväg, men brädan va kvar (y) så resultatet, en uppskrapad masso :D

-på tal om schratchade magar. Skulle köra på en vatten bana som va på gräset. Och självklart måste jag vinna i o fara längst!! Springer då in, hämtar diskmedel (jaa.. sry hajje) smörjde in heeela magen, for iväg. När ajg va klar o titta på min mage, så va hela magen schratchad IGEN! hahahhaahaha :D  Men jag vann ju oxå så.. De va de värt!

-alla snöbolls krig, OCH  att kasta/glida ner från ishala, höga och snöiga berg

-klättringar på i princip 70/80 gradiga berg (vinkel)

-när vi skulle tanka gustavs båt (allt rann ut över båten) +att vi skulle åka ring, men MALIN välte den. Så jag fo i o fick ISKALLT ;D

-britt som trilla i från en båt, samtidigt som hon höll i ankaret

HAHAHAHAHA säger jag bara (skulle jag skriva allt skulle det fasiken bli en roman!!)
asså fan va glad man kan va med alla dessa galna/härjiga/ibland korkade/galda/roliga och alldeles UNDERBARA kusiner!♥




♥ (noter att kajsa ALLTID börjar stört gråta nör hon kmr till marc HAHA)
om det e emma elr malin (tror det e malin) så e den här bilden i vartfall störtskön!♥
lite random dudes, hehe :D♥




Kommentarer
Postat av: Malin

åh Elin Elin.. nu finns ingen nåd. Jag ska leta igenom vartenda foto i mina mappar..

2009-12-15 @ 20:11:31
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

muhahaha, good luck <3 muhahahahaha ;D

2009-12-15 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0