igår&idag

Tja, tänkte sammanfatta gårdagen med lite ''fina'' bilder
+att vi va o lyssna på han där snubben. De va helt okej, men han va lite som han va.. haha ;)
+att jag tappa bort min klass TOTALT, men hitta elisa o nicole ist :D


först va vi på någge läskit disco, som va i samband med att paolo roberto varit här, vi drog typ direkt

träffa då på joar o micke, som vi då joina til gaia,o våldgästa honom

jaa, bertel o simon va där dåe oxå

gaia i egen hög person
citerar gaia:
o när i Helvete ska ni fara hem egentligen??!!!

här efter följer bara lite random bilder

myysisar (sry emme XD (a)  )

jaa..micke o bolken

sen fjolla vi oss liite ;D



jaa..

FJORTISPIC

sen blev min kamra tattad av micke, som fotta alla medans han skrek Pose! så, här kmr lite pose bilder

fotografen himself

bertel

simon

nu kmr lite andra bilder till då haha

notera att han bara har en arm

joar

haha, notera mitt extremt fula fejjs nere i hörnet :D haha

smickrande bilder togs

att hahahahahaha

emme&bertel

??

Sen blev vi utkastade, o drog hem till mej o fetta oss ist, bra d med! (y)



Idag va vi til hedda o typ rest o käka middag. Trevit att träffa dom igen, länge sen sist! (:

Kommentarer
Postat av: emme

HAHAHAHHAHAHAHA fan va snygg man kan va asså x) ;)

men de va roligt iallafall. typ... :D

2009-12-13 @ 01:04:16
Postat av: elin

HAHAHA, aa då XD

2009-12-13 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0