julfest

Tja! Sry för kass uppdatering idag, men jag har helt enkelt int hunnit skriva nått ;)
Aja, kom ivart fall precis från ÅMI:s julfest, det va trvlit där (särskilt när jag fick äta upp en HEL skål med choklad, och nej jag skojjar int :D )

+att vi idag va till nyan på studie besök, d va ganska trist, emn sen hade vi snöbolls-krig o DE va kul!! Dock blev jag mådad av jack (gav nästan tibax då faktist) oxå blev jag mådad av dylan o micke, fast jag bad nog lite om det. Kasta snöbollar rätt i deras ansikten sinni :D
Tog faktist lite bilder, så ni ska få se dom oxå.

+att jag o emme dansa polonäs (stavningen?) med åk 1-6 idag, de va skit kul! :D
Vi kom från matsalen och hörde musiken, så jag, ogge, emme, cine o khanh gick o kolla. Då visade sig att dom dansade, så jag o emme joina (egentligen fick vi typ int, men ingen blev sur, hoppas vi i vartfall ;) )
Så när vi skulle springa så hjälpte ann till så att alla kom på sät så när hon kom till mej o emme, så shit va skön hennes blick va! Den växla mellan: förvirrning-->igenkännelse-->fundersam om vi skulle få vara med-->en blick som sa att vi fick skylla oss själva om vi gjorde bort oss. Så kom ordet: Kör, samtidigt som ett pyttelitet leende kom. HAHAHA, an off we go. Herregud va vi sprang! Roligaste jag gjort på länge!! Haha, sen körde vi det en gång till (ni skulle ha hört småttingarna när dom ville köra en gång till) Så vi sprang en gång till o jag o emme måste ut så (va försenade) så vi bah sprang ut genom dörren, mellan två småttingar, men shit som sagt, fan va kul vi hade!

Kommentarer
Postat av: emme

hahaha de va skitkul, och helt klart värt pricken. och så hann jag ju inte läsa på läxan = 6:a i förhöret... (men fortfarande totally worth it!) ;D



haha och du måste bara lägga upp alla snitziga bilder från snöbollskriget ;) hahah

2009-12-18 @ 18:15:36
Postat av: elin

haha aa XD

asså jag skulle lägga upp bilder men jag orka verkligen int! (tog så lång tid.. hehe ;) )

2009-12-18 @ 19:59:18
Postat av: emme

haha okej (y) x)

2009-12-19 @ 11:16:39
Postat av: emme

men kan du skicka dem på msn tiiep ? :D

2009-12-19 @ 17:07:55
URL: http://mickethatranz.blogg.se/
Postat av: elin

for sure

2009-12-19 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0