Update...4??

Haha, sitter just nu hos Jossi! Vi har nämligen fortsatt lanet här :D
Fast egentligen har vi tittat på en film, watchmen. Den... va liite konstig? Fatta int riktigt vad som hände ännu, men den va helt okej (:  ska btw försöka övertyga henne om att vi ska börja spela wii nu muhaha (;

Just d! jag har färgat (tonat) håret mörkare idag. Alltså, jag dog! Malin skulle färga det då. För att sammanfatta det:
•Först lura hon mig och sa att det blev TOTALLY fel, typ att det sku bli randigt, så då blev jag så nervös så jag höll på o avlida
•fick fuktighets kräm i pannan ist för vaselin så att färgfläckarna lättare skulle försvinna. Sen kom vi ju då på att fuktighets kräm dras in i huden, så jag trodde jag skulle måsta ha färgfläckar för resten av mitt liv
•sen ville dom skölja ut färgen i HANDFATET! 
jag: nej ska jag int skölja ur det i duschen??
Malin: neeej, vi gör det här!!
10 sekunder senare: okej, SPRING ner till duschen!!
så jag rusa ner till duschen satta mej på en stol så att malin skulle kunna skölja ur mitt hår.
Under tiden som hon duscha mitt hår lyckades hon:
♥blöta ner HELA min överkropp
♥typ få färg i ögonen på mej (trodde jag)
♥döda mej lite, när int jag fick nån luft, typ

Dessutom lyckades hon får mej att se ut som en panda (allt mitt smink rann ut över hela fejjset)
jaja, resultatet blev iaf lyckat, kan lägga upp en bild sen senare (:

det kan tilläggas att jag var iförd en kanariegul t-shirt och grå strumpbyxor under hela processen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0