Vem var det som lyckades spilla ut en kladdkaka på HK:n idag??

hmm... det var... JAG :D
Okej. Såhär gick det till.
Jag o ib laga muffins. Allt gick bra. Tills jag då skulle sätta in muffisarna i ugnen.
Bakgrunds info: Killarna baka 2 kladdkakor, jag o ib muffins till alla tjejer.

Så jag skulle då sätta in muffisarna i ugnara.
Problem: vi hade inte satt på nån ugn.
Så dylan sa attt jag skulle sätta in dom med kladd kakorna, först tänkte jag att det inte fanns plats, men satt in dom endå.
Vad händer?
Jo. En kladdkaka TRILLAR ut ur ugnen, o den hade typ vart inne i nån minut så..i princip hela kladdkaks smeten rann ut.

I ugnen
Längs ugnsluckan
Mellan (!!) ugnsglasen
På golvet
Under ugnen

Vad jag fick för respons? Bussvisslingar och applåder +ett HERREGUD från monica

Så, jag fick ta o tvätta alltihopa.. haha lyckad man kan va! :D
Jaja, antar att det var dagens FAIL!
Ikv ska jag iaf på trupp. Måst ta o bestämma mig för om jag ska fortsätta. +att jga har typ 1000 läxor suuuck
hörs!

Kommentarer
Postat av: emme

HERREGUD:et var lätt bäst ;)

2009-12-09 @ 16:08:09
Postat av: Nicole

Ska jag berätta något som är lyckat? JO att vårt bandalarm i skolan gick på idag pga en 5 vk gammal pizza (Y) :D

2009-12-09 @ 18:07:06
Postat av: elin

emme: HAHA, easily :D



nicloe:woot? HAHHAHAHAHAHAHAHAHA, de e däremot snitsigt! :D

2009-12-09 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0