Åmi

Aloha! Sitter på Åmi (Ålands Musik Institut) just nu, o väntar på att mamma ska komma o hämta mig så att vi kan fara till aqua biken. Hade trumpet just (anledningen till att jag sitter här) och lektionen gick nog bra :) dock kom jag liite försent så d var ju inte så smidigt...
Idag har väll skolan varit sådär, torsdagar kanske inte är min favorit dag, finska, engelska, dubbel timme kemi, dubbel timme svenska. +att jag inte hade mina nycklar idag så jag fråga en lärare om hon kunde låsa upp mitt skåp, jag tog ut böckerna jag skulle ha. När jag kmr hem ser jag att jag inte har med mina böcker. Slutsats: jag ha INT en aning om var mina böcker e... :P ;)

När jag imr hem, så ska jag ta o baka choklad kakor som vi ska ha med till gemensamma klass timmen imorrn, mys! Asså, hahaha, jag ÄLSKAR våran klass! Vi skulle ha med små julklappar tills imorrn åt varandra då. Vill ni veta vad jag, emme o django köpte? Jag har köpt en rosa diamant formad studs boll (den e bäst!! hoppas jag får min egna present! (a) ) emme skulle köpa flingor men sen övertala jag henne att köpa nått annat (hehe...) o sen mötte vi django på stan. O vad han hade köpt? Jo... en kokosnöt!! HAHA (hoppas jag får den om jag inte får min studs boll!)

Men nu måst jag se om mammai kommit. l8r!

Kommentarer
Postat av: Francine

Elin...dina böcker ligger på bänken :P

2009-11-26 @ 19:29:44
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: micke<3

men elin vad du är glömsk! (:

hihihihihi<3<3

2009-11-26 @ 20:01:11
URL: http://mickethatranz.blogg.se/
Postat av: elin

cine, HAHA (y)



micke: tihi (?!!)

2009-11-28 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0