att städa

Att städa mitt skrivbord är lite som att ta en tripp tillbaka i livet.
Det finns så oerhört mycket att se och minnas, lite som skatter kanske (tkr otroligt mkt om att se tillbax på mitt liv)
Hittat lite teckningar som ''jossan'' ritat, kan avslöja att hon inte va så bra på o stava t.ex helften och hexa, men det är nog ganska lätt bortförklarat, jag tror vi var 8 när hon skrev det (men rita endå bra!)
Hittade lite teckningar hedda ritat, och lite teckningar jag ritat, och nja, jag var väll inte direkt nån piccaso ;)
Hittade även ett ''brev'' det är en gratulation jag fått när jag fyllt 12, som jag läser lite nu och då som gör mig glad (kanske liite klyschigt att skriva att det värmer om hjärtat men det gör det.. :p)
Även hittat gamla brev, som jag skrev med mina brevpolare, haha trevlig!
Hittat så otroligt söta bilder (man ser att saker o ting som skett påverkat mig lite granna om man tittar på bilder, men de e kul o se på dom iaf, ska se om den ''gamla'' elin kan ta o komma tibax igen.. (: haha) elr vad man kan säga (de e int någge seriöst, blev liite allvarligt dära.. :) )
Dessutom har jag hittat gamal skolkataloger o HAHA vad jag skrattar när jag tittar i dom!
jaja, ska fortsätta nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0