Chillpill

Halloj, idag har varit en så jäävla kul dag med klassen tror jag dör! Man borde fan ta o filma en vecka av våran klass i skolan. Kan ju nämna att vi bl.a har haft lite limbotävlingar & cowboy dueller (som vi körde när vi hade TRÄSLÖJD!) emme kan int du skicka filmen, så jag kan lägga upp den? XD
Efter skolan bar d av o fika +handla julklappar, asså guh va skönt, jag har int allt nå många att handla till kvar! :D
Ikv ska jag kanske,kaanske va med ib, annars blir e o chillpilla med massa godis, popcorn, chips, läsk o.s.v (jaa, e man tjockis så e man!) :D

Kommentarer
Postat av: emme

haha men min mobil gick ju sönder så allt e borta :(

2009-11-21 @ 23:40:34
Postat av: elin

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(((((

2009-11-22 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0