fika

Halloj! Idag har vi haft en über jobbig dag! Börja med dubbel timme träslöjd, sedan skriftligt geografi förhör, hissa, skriftligt finska förhör på partitiva pronomen (?) typ haha (bra att man vet vad det hette oxå.. ;) )
Efter skolan vart d stan med ib o cine, jag o cine sökte dagsverks plats, gick till typ 10 olika places, men tillslut så fick vi jobb på nån resebyrå (asså jag verkar int ha nån koll idag..) som skulle ringa till oss om vi fått prao plats, och jag har två missade samtal från ett okänt nmr, så det känns som om det kan ha varit dom som som försökt kontakta mej haha, oops
Efter det gick jag o ib o fika till bagarstugan. Shit va länge sen d var sen vi vart där sist! Tog en den hederliga gammla vanliga choklad-schweizer nöts kakan +varm choklad, mumma! Efter att vi stärkt oss med lite fika loda vi runt o kolla julklappar (köpte faktist julklapp till mamma o pappa) så nu har jag suttit och pakterat julklappar, mys! :D
vi höres♥

Kommentarer
Postat av: corneliiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

du och din jäkla schwizernötkaka, hehe :D

2009-11-13 @ 18:23:29
Postat av: elin

men jaaaa, den e ju bäst! :D

du o DIN kinuskitårta! ;D

2009-11-14 @ 11:45:22
Postat av: cornelia

kinuskitårta <3 <3 <3

2009-11-14 @ 19:26:50
Postat av: elin

;D (fika på typ onsdag? :) )

2009-11-15 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0