fre-lör

Tjena! Länge sen jag skrev sen sist nu...
Igår hade vi då somsagt spelning med en finsk orkester, Kings road hette dom. Vi spela först, sen va d typ käk där. När vi ätit klart så va klockan 10 över 9 (!!) o då kom jag endå dit kl 5..

Jaija, efter det for jag hem, Corren ringde o fråga om jag skulle med ut, men jag skulle först komma en stund senare (skulle äta, för jag hade typ int ätit nått av det vi skulle äta.. :P ) men typ 10 sekunder efter corren ringde (seriöst!) så ringde marc o sa att dom va en man kort för o spela alias så jag joina dom.
Hos rebeca (som vi va hos) va marc, jennifer, linn, rebecca, prisse & alex. Kimberly joina sen oxå :D
Där vart d kul. Jag va på lag med prisse (spela alias o tp) haha, d skit kul! (alias, går ut på att man ska gissa ordet som den andra typ ''berättar'' om..) Så fick vi ordet buffalo bill (jag skulle gissa)
prisse: okej men.. Vatten..
jag: PÖL!
hahaha, faan va dumt :D
men dock stekte vi i tp!

men tyvärr så glömde jag totalt bort tiden när vi spela, så jag misssa o va med f4 :/ vi får ta d en annan dag ist!!

Dagen, så har jag varit med malin. Vi har fikat på bagarstugan, typ käkat frukost mkt trevligt! Sen snacka vi lite seriuos talk, hehe, u know malin ;)
Efter d for vi en sväng till farmor o skulle säga hej, o herre gud vilket liv d va där! usch säger jag bara, dessutom fick man ju en liten kalldusch med hur folk kan bete sig...

håhåjaja, nu vet ni det :)
atm tror jag att jag ska gå o locka håret elr nått ;)


just d! malin jag råka tatta 2 snoddar av dej när jag locka emmas hår! ni får tibax dom när jag orkar pallra mej till er :D

Kommentarer
Postat av: Malin

haha Okej, det är luuungt!



u kno u cant say anything about the thing i told yah! ;)

xoxo

2009-11-08 @ 17:54:35
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

håhå, väldigt bra utpressnings grejja, elr vad tkr du? :o



xoxo

2009-11-10 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0