Helgen

Tjena, som ni kanske sett har jag inte varit sådära överdrivet bra på o blogga denna helg, men det kanske beror på att jag int har gjort sisådär fruktansvärt mkt denna helg. Faktiskt så har jag varit otroligt osocial (om man int räknar med igår då, men jag kmr dit snart..) Jag har bara ätit godis, sett på TV o gejmat. Men jag känner att det här har varit en bra helg iaf, har behövt vila ut. Har varit lite slut nu på sistone, men nu e jag tibax! Utvilad o pigg, så nu blir det slut på friden ;)
Aja, igår när jag satt o gejma, messar emme o säger att jag måste ta o pallra mej till uncan. Så drog dit (körde moppe-->svinkallt +regn) o där satt vi o snacka lite skit, o va med rasmus, bertel, micke o en till snubbe (kmr int ihåg va han heter XD) +chilli då (emmes hund) ganska kul att hon kom in dit (y)
Men nu måst jag fortsätta läsa fysik prov :( för att sedan fara o käka middag hos min mormor som fyller år, såatt grattis till henne!

Och juste! Corn jag tkr att vi ska ta o fara i fika typ nu på onsdag! (går det för dej? Tkr det har varit lite dålit på fika fronten nu på sistone :D) Alla som vill joina, joinar!♥

Kommentarer
Postat av: emme

haha men de va ju rätt kul på uncan, borde dra med chilli oftare x)

2009-11-15 @ 18:40:27
Postat av: elin

haha, jadå, vi måst se om det går igen! :D

2009-11-16 @ 13:08:44
Postat av: cornelia

det är ju dagsverke då så jag sku va med ella men vi båda kanske kan komma med ifall hon vill för jag har lovatatt vara m henne, men jag kan fråga hon:) jag skulle ändå behöva fara till stan den här veckan så;)

2009-11-16 @ 17:03:00
Postat av: elin

aa, nice :D vi får höras imorrn! :D

2009-11-17 @ 19:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0