jag tkr att jag e ganska bra på att hitta på rubriker, och jag har bara skrivit ganska exakt 89 inlägg.

Tjena! Idag e jag glad, bara så att ni vet! :D
Svarta Katten idag då oxå. Asså, jag tkr jag e ganska bra på att servera.
Först måst jag gå typ 10 cm från bordet jag ska servera, kolla deras nummer sen fråga. Eeh, e d nummer 17? Så oftast blir svaret något i stil med, Nej jag har nummer 23. Såatt, lyckat, jadå. Sen så har jag lyckats med att servera fel grej till fel tant, osv. Dessutom måst dom som jobbar tro att jag e lite dum i huvve o kan inget om mat, eftersom jag frågar en massa onödiga grejer, men d e bara för att jag e så osäker.. :D haha, bästa praktikanten ever!
Meen, dock så har jag rätt bra minne, så varje gång jag lagar nått, så memorerar jag receptet, och skriver ner det när jag kmr hem (hoppas jag får laga morotskaka o kola glasyren, muhaha ;) )
De e ganska kul dehära med o praoa.
Just d! Ib mobbar mej tydligen för mina snitsiga kläder jag har. (nån som är lite avis kanske?? muhaha :D ) Kan försöka smuggla med kamran o ta bilder.. (:

Såå, än en gång, kom o ät lunch till Svarta Katten om ni vill få se mig skämma ut mig ;)
kramar♥


Kommentarer
Postat av: corny

eliiin, det är bra att fråga, det säger mama.

HAHA xD :)

2009-11-04 @ 16:57:00
Postat av: elin

meen, kom igen haha XD

2009-11-04 @ 20:12:24
Postat av: corneliuus

jag vet att du gillar mina finfina kommentarer

2009-11-14 @ 19:32:34
Postat av: elin

men det vet du att jag gör corren! :D :D

2009-11-15 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0