joatt liite kass uppdatering

Hallo, glad lilla jul i efterskott allihopa!
Har varit fruktansvärt kass på o uppdatera, sry! Men jag har inga orkat/hunnit... Men ändring på det nu.
Igår va d o fira lilla jul till fammo o faffa som vanligt, mysigt med hela släkten samlad!
Hehe, kan berätta att jag för det första inte var så fruktasnvär smidig igår.
•fällde ett bord när jag skulle gå ut genom en dörr, allt som var på det FLÖG iväg
•skulle slå marc på skämt med en julmust flaska (för att han druckit upp allt, när jag skulle göra det!)
slog då först flaskan i en dörr ist, samtidigt som jag typ skar mig på en vass kant på korken
•skulle sätta mig ner på en stol med armstöd. Dunsa då ist ner på själva amrstöden ist för stolen
•hävde ner en kinderäggs kalender när jag skulle ta ner mitt godis (han dock fånga den, har ju så snabba reflexer sinni.. höhö..)

I fredags hade vi även klass grejja, med knytkalas och present utdelning. Vet ni vad jag fick? Jo en tub med CHOKLAD SÅS fan va gla jag blev :D
Haha, emme fick kokosnöten o bertel fick rå kycling (!!) haha (;

Men nu har jag lite besluts ångest, om jag ska spela wii (super mario elr guitar hero) elr om jag ska gejma på datan, svårt det här...
jaja, ha det så bra ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

hahhah Älska !

2009-11-30 @ 13:26:59
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

haha, :D

2009-11-30 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0