Julklappar

Chobré!(? förlåt marc måste bara) ujski, idag hade vi då som sagt haft fysik prov, sista provet för perioden skönt! Rev just sönder våran provlista (gissa hur skönt det kändes) ;) Tro att provet gick helt okej, iaf om man jämförde med dom andra.
Imorrn är det dagsverk, jag o cine ska jobba på Sundqvists resor (jaa! fatta random ställe) Så vi får börja tie, myycket bra! Och sen slutar vi säkert rätt tidigt, för dom sa att det inte fanns så mycket att göra, men d e bara bra!

Va med  emme o ib o fika till hederliga bagarstugan, okej drack te, mys endå! (och kolla julklappar) Hahahahahaha, asså vi e bara för sköna. Ni kan få ett exempel på vad som kan hända under våra fika stunder:
Bakgrunds info Ib råka ta en te påse för mycket (hon glömde att hon tog löst te ist för påste)
Ib: Nämen oj, jag tog visst den här tepåsen iaf! Jag snor nog den..! muhaha
Jag: Men ib e du säker på att ditt samvete tillåter dej att ta den där tepåsen då?
Ib funderar, tar tag i tepåsen och SLICKAR på den
Ib *nöjt*:nu vill ingen ha den!! :3

HAHAHAHAHAHHAA, fan vad jag o emme dog! XD
(dessutom kan det tilläggas att Ib smaka teét, utbrister, blää de här va det äckligaste teét jag druckit! Då kan det även tilläggas hon före det satt i typ 2 skedar honung o 2 elr 3 socker bitar)

Nu tror jag att jag ska gå o nojjsa men marc o jennifer tills jag får gejma (om jag orkar pallra dit då'rå)
Au revoir!

Kommentarer
Postat av: EMME

haha fifaan va vi skrattade :D

och blicken. ojdååå hahahaha x)

2009-11-17 @ 20:04:04
Postat av: ingeborg

HAHAHAHAHAH FYFAN VA JAG E BRA

2009-11-17 @ 20:11:47
Postat av: elin till emme&ib

HAHAHAHAHAHAAHAHHAHA, jag menar d! dör så jäävla hårt, måste ta o fika igen, verkligen, man får ont av allt skratt! :D

2009-11-17 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0