lite leverantör hära

Tjallå allihopa!
Idag har vi haft en bakar dag, vi baka lusse bullar (älskar lussebullar!♥) piroger och kanelbullar. När vi stog och baka så trilla appel in o skulle hämta sin bil, men han stanna en stund och spela guitar hero o åt lusse bullar med mej, trevlit (:
Sedan leverera jag bullar o piroger till mommo, o nu sitter jag här framför datan, och jag skulle villa spela supermario, men pappa ser på tv såatt :/ haha, på tal om wii, har nån ett bra förslag på spel till wii? (skulle villa ha ett nytt..)
O ikv så ska lilla totis ha kalas, hon fyller 8 år (tror jag. . . hehe..) Så grattis till henne!
men nu ska jag börja städa, såatt he'rå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0