Möte

Tjollahopp allihopa
Dagen har väll vart heelt okej. Int hafft så mkt jobbiga ämnen. Dock har vi rätt mkt läxor tills imorrn som jag måste gära.
Dessutom har jag fortfarande ont i armen. Asså när ska det gå över? +att jag hade typ kankse stegring fortfarande imorse, men jag gick ändp till skolan, för jag va så pigg. Så i vart fall, dissar jompan ikv (kmr endå int kunna göra nått) och far på höstmöte till ÅMI ist.

Haha just d. Skulle spela trumpet idag. När jag kom hem upptäckte jag att trumpeten va i bilen. Så jag körde först till mammas jobb, där va den inte. Körde till pappas jobb. Där var varken pappa elr bilen (han va ledig). Så körde jag till farmor, hämta trumpeten o körde hem. Haha, smidigt det kan va ibland alltså!

Dessutom ska vi ha knytkalas på matten på fredag, för der e ju typ lilla jul på lördag. Så vi ska ha presenter med oss (som jag fixat! nöjd!) Jag ska nog baka choklad kakor till dess, först tänkte jag baka en tårta, men jag orkar nog int hihi (:

Och dessutom så lyssnar jag på hoobastank nu. Mobbas int (:

damns försökte lägga upp en låt men det gick int :( så ni får leva utan att höra en låt av dom.. :P hehe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0