god förmiddag! (?)

Tjo, sov till halv 1 idag, mys :D
D va rätt najs igår på open by night, vi loda runt, kolla lite grejer, och Ella spela fiol (dom va fett bra)
Sen gick vi till självstyrelse gården, o träffa typ jenna o co. (orkar int skriva allas namn *carebox* men endå) o fy f*n va folk d vart där! Men d va najs! Träffa bland annat emme o ib +massa snubbar från vår klass XD Sen gick vi till shell där jag köpte varm choklad (aarå fail) o brände tungan, vi typ kvart i 12 så pallra jag o Ella oss hem (corren fick skjuts den slakern ;D)
men dock så åårkar jag int ladda upp bilder, tog typ inga heller..
Dagens planer e väll bara o chilla, får se om jag drar ut nått ikv, maybe
ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 15:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0