I skolan, IGEN

Tjenare! Nu sitter vi här i datasalen i skolan igen, lyckat! :D
Nu har vi dubble timme historia (inte kul) meen, jag överlever nog.
HAHA, d va så smidigt när jag o cine skulle

Update:
HAHAAHAHAA, när jag höll på o skriva så vem kmr int in då? jo, d va rickard (som släppt in oss i datasalen) haha, o vi satt på facebook +bloggade, o han bah: o vad gör ni då? Så jag cine, o Ib bah trycker ner allt o cine bah: jaaa, elin, fick du någge svar från din praoplats?? o jag bah: jodå, dom sa att jag skulle komma dit till 9...
o sen när vi sprang ut ur datasalen, så jag bah:
ha, vem e bäst på o lju..
cine: SSSHH!!!
så d visa sej att rickard gick bakom oss hela tiden, mahahaha XD (får hoppas att han int hörde då)
aarå, smidig man kan va!
Men nu ska jag ta o fortsätta kolla bloggar, cya!



Kommentarer
Postat av: Francine

HAHAHAHAHHAH XD så himla lyckat! haha :D

2009-10-01 @ 19:58:18
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: elin

JAAA, hahahahaha XD

2009-10-02 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0