jadå, vi e fullt normala vi (:

Helt vanlig konversatin med Emme på msn

Lite bakgrunds information, Jag o Emme diskuterar min gåta jag gett henne (okej, hon sku gissa vad jag köpt i sthlm)

Emme säger:
okej...
ömm...
elin säger:
haha
Emme säger:
en...
elin säger:
..
Emme säger:
....
elin säger:
.....
Emme säger:
öööööhhh...
en katt?
elin säger:
HAHAHAHAH av alla jäävla grejer
en katt!!
haha
Emme säger:
okej , en pannkaka då?
elin säger:
fast ag skulle faktiskt villa ha en fet kattjävel med päls på en 1m/diameter
PANNKAKA???
på tal om d
Emme säger:
jaaa...
elin säger:
så fick jag lite damp på arlanda
för dom hade skrivt pannkaka på plättar!!!!!! :(:(:(
d e d enda som e dålit med swe

Emme säger:
ja just de, nu ska de dö
elin säger:
jaaaaaaaaa

Emme säger:
att kalla en plätt för en pannkaka är som att säga att finland är.... *vågar inte säga det* *säger det iallafall* typ,, coolt
elin säger:
O:
sssshh!!!
Emme säger:
*and over morning* OVER?!?!?! MORNING?!?!?!
elin säger:
nån kan ha sett d där!
JAAA
lixom i övermorgon!!!!
XDXD
Emme säger:
hahahah
elin säger:
haha
Emme säger:
jag fattade det
elin säger:
HHAHAHAHAHAHA
fan va kul
Emme säger:
the day after tomorrow
elin säger:
TRÅÅÅÅÅÅKIT
typ haje
Emme säger:
annars, men om man vill skilla lite så, over morning
;D
elin säger:
precis!!
next prov
Emme säger:
jess
elin säger:
skriver bara over morning på hela skiten
=
10+++++++++++++++++++++

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SHIIIIIIIIIIIIIT
D E SIMPSONS!!
BRB!!!!!!!!!!!
Emme säger:
ÖUUUH MAAAJ GAAAD
elin säger:
GAAAAAAAAAAH
Emme säger:
BII RAJT BAKK LIKSOM
elin säger:
nOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
D VA FINSKT TEXTAT
VA I HELVETE KOLLAR MIN FADER PÅ?????????         o:  
Emme säger:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-
-EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ-
elin säger:
hahahhahahah
Emme säger:
han är ikke längre din  fader
elin säger:
neeeej!!! he can't be!! *darkwaider (han i star wars) kmr in i mitt rum*
:No Elin, I'm your father
Emme säger:
HAHAHAHAH

lägg märke till hur vår konversation slirar över från gissningar till Darthwaider




Och ja, jag e hemma från London!

Kommentarer
Postat av: emme

asså daaah, ett fullt normalt samtal mellan två människor bara ;D ;D

2009-10-18 @ 17:12:06
Postat av: elin

menar d! alla vi olika individer måste ju bli respekterade i detta samhälle! XD HAHAHA

2009-10-18 @ 17:38:02
Postat av: Erik

Nej inte individer som du...

2009-10-19 @ 19:47:26
Postat av: elin

haha, asså vem e du?

2009-10-19 @ 21:20:46
Postat av: ingeborg (förbannad nu)

2009-10-20 @ 10:07:44
Postat av: ojdååå:P hhaa ingeborg igen

Alltså vafan vill du Elin. Skaff dej ett jäävla liv ! Så patetsikt att kommentera elaka omgona gerjjer på bloggen...

Och ragga på lyktstolpar? ehm, e de det du brukar göra eller vad?;) jahaaaaja

2009-10-20 @ 10:12:08
URL: http://ingebporghanses.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHAHA, failat ib ;D (fatta att du mena ERIK inte elin hahahahahahhaa, men tack iaf:D

2009-10-20 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0