LONDON

Tjena, hade väll tänkt mig att jag skulle ta o skriva ett ordentligt inlägg nu'rå.
Skolan va väll som vanligt, förutom att jag spillde massa potatis mjöl på golve då.. Men d va skit kul, för d blev halt som jag vet int va! Så jag gled då runt överallt (fast jag tror nog att monika märkte d, för hon gick till sin typ kateder o skrev nått, så antagligen fick jag väll en feeeet anmärkning.. ;D) Men d bästa va nog när jag skulle duka till vårt bord
Hugo halkar, kommer in i matsalen,
Hugo: shit va halt d vart där!
Jag: Jao, hrm, jag vet.. jag råka spilla en grej så det blev skit halt.. hehe..
Hugo:Va? Typ vatten?
Jag: nix
Hugo:Smör??
Jag: Nix.. Gissa igen
Huggo:..?
Jag: Asså haha, jag spillde potatis mjöl på golve, de blev skit halt då..!
Hugo: Jaha, aa potatis mjöl e fett halt.

Hade dessutom geografi prov idag. De gick väll sådär, missuppfatta en fråga totalt, som jag visste och kunde ha skrivit mera på, men den va formulerad helt sepe såå...

I vart fall, vet ni vart jag drar imorrn? Just d, London!! Fett najs :D Kommer hem på lörda natt/ söndag. Förhoppnigsvis så kmr jag att shoppa tills jag stupar (annars finns ju alltid sthlm) Tar med kamran!
Så vi hörs på onsdan, l8r! ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0