najs

TjeeeeeenarE bloggen!!
Asså d e fatiskt lite kul i skolan ibland, jag ska lista några grejjer som vi gjorde:

1. Fotboll på jompan. De va så kallt så jag höll på o förfrysa (påriktigt) särksilt om mina öron. Vad göra? Jo få en snille blixt!! Nämligen jag hade halsduk, så vad gör jag? Jo, jag virar den ett varv runt huvve, smart!! :D O va alla andra gör, jo dom asgarvar åt mej, o ni vet vad man säger? Delad glädje e dubbel glädje!! :D:D så fotbollen fortsatte men en blandning av ''djup koncentration'' och as garv (y) sånt gillar man.

2. Vår engelska lärare va lite virrig idag, vilket ledde till att vi fick sluta 10 min. tidigare än vad vi borde (y)!!!!

3. Jag o Ib sitter o diskuterar snygga killar utanför matten
Jag: asså jag har aldri sett *****
Ib: woooot?! man kan ju int missa nån som *****
Jag: men jag vet en annan som heter ***** och hane jääklit snygg!!
Ib: jo fusatan
Jag: jo fusatan
Ib:jo fusatan
Jag jo fusatan
Ib: va sa du att han hette??
Jag: ... e du seriös? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ib: ojdå HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Vi går int till matten
Ib: jag kom på en skit bra grej!!
Jag: jaha..?
Ib: kolla *ritar en kanin på sin hand på något konstigt sätt*
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA kolla hära *ritar en en annan gubbe på mitt finger*
Båda: HAHAAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAH
så typ resten av lektionen sitter vi o sjunger med våra små hand-figurer (Y)!!!!!!!!!
haha

UPDATE!!! Måste bara tillägga en sak jag o ib sa till på matten HAHAHAHA

4.
ib: JAG TÄNKER LÅTA MIN SON SLÅ NER DIN SON!!!!
Elin: JAAAG TÄNKER LÅTE MINA SÖNER SLÅ NER DIN SON MED HAMMARE!!!!
ib: vänta nu.. hur kom vi till de här samtalsämnet?
elin: hmm ..
Ib: JOO jag vet!!! de var genom att vi snacka tuppar

HAHAHAHA, lixom hur lågt?? HAHA XD (y)!!!!

o vad jag gör nu??
nån som sa svulla? Jepp rätt
om jag borde läsa hissa ist? Rätt igen!! :D

elin♥

Kommentarer
Postat av: Malin

älska !

2009-10-05 @ 13:53:20
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

min humor /vår humor /elr mitt svullande? HAHAHA XD jaija, kan bara säga att allt e lite <3!!

2009-10-05 @ 14:43:10
Postat av: ingeborg

nåå vittsssiii va bra vii ÄRRR!

2009-10-05 @ 14:57:16
URL: http://ingegerdhanses.blogg.se/
Postat av: elin

JAAAAAA, fy fan!! XD (y)

2009-10-05 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0