Baaaaka

Hej, kom precis hem från skolan, dom två sista timmarna hade vi HK, nice! Vi gjorde nån knäpp skink o ostpaj, men jag ville bara ha ost på min, så den blev väll att se lite ''lustig'' ut (men tack iaf emme!) Så Ib o Emme gjorde pajen o jag gjorde knäckflarnen.
+Att vi va på nån knäpp teater på sjömans, men jag fattar fortfarande int vad den handlar om haha
Imorgon ska vi ha nån knäpp tema (?) dag, så vi ska till sjömans (igen) på typ studie besök, men vi får väll se hur det blir.
Idag hade jag med kameran till skolan, så ni ska få se lite bilder :D


På väg till teatern


Som sagt på väg till teatern... (Ib, Bertel o Jack)


Corren & Ella i HK:n


Vår paj, min del e den som e endast brunt :D


Kanske lite många bilder, men antagligen kmr inte kameran komma med till skoan så ofta... (:


Men nu ska jag baka den lovade citronpajen, o spela trumpet (iaf försöka haha)

Cya Elin

Kommentarer
Postat av: ingeborg

uhlala;) jag , jack och bärtan e ju klart hetast idaaaaaaag

2009-09-08 @ 21:38:04
URL: http://ingeborghanses.blogg.se/
Postat av: elin till Ib

menar d :D

2009-09-09 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0