bilder

Tjena, idag fick vi sluta en timme tidagare (y) alltså kl 1.
Ikv blire trupp (som jag e sämst på) oj, just d, positiva tankar, hmm, okej jag KAN (försöka iaf)
Igår kolla jag på massa gamla klass foton och då bläddra jag plötsligt igenom dagis bilderna, om vi säger så jag förstår plötsligt vrf min dagis tant rosi int tyckte om mej (jag ogilla henne starkt) Men som ni ser så e jag ganska... vild?.. haha (:
haha :D
jag hade feber på bilden längst till höger, men kolla hur jag er i kors HAHAHAHA (y)
notera att alla barn ler snällt förutom jag, som skrattar/skriker (:
jag, o tanten rosi!

Men nu, elaka läxor på g

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, va gullit :D

2009-09-23 @ 13:49:49
Postat av: elin

haha, aarå ;D

2009-09-23 @ 16:20:33
Postat av: Francine

Skit va söta bilder!!! :)

Du ja tror nästan att ja har på bilder på dig när du e liten typ när du spelar trumpet eller nåt. Ska kolla nån gång! ;)

2009-09-23 @ 18:20:15
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: elin

haha, oxå undrar folk vrf jag e så härjig :)

AAAAAAAAAAAAAAH HAR DU?? HAHAHAHAHA :D gu va bra!! du måst kolla (nog för jag tro att vi oxå har bilder med, men endå, allti kul med gamla bilder (: )

2009-09-23 @ 20:22:31
Postat av: Malin

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH aaaaaaw vad du är söt Elin!! :D

2009-09-23 @ 20:41:37
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

HAHA menar d! :D

2009-09-24 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0