camel toe bak o fram

Tjena, idag så har d vart skola som vanligt, fick reda på att vi ska ha fysik prov nu på måndag, mys.
Iaf, idag på jompan så skulle vi springa 2 km (jag dog) fast jag var int så nöjd, känner att jag skulle ha kunnat tagigt i mer... Meen sen så dom som ville hoppa högre höjd (vi hade höjd i slutet av timmen) så va d jag + jossi, frida o sara, vi hoppa höjd då, och sen skulle vi byta med dom andra som spela basket (aarå jag vet 4 mans basket) Så vi orka väll int direkt va så seriösa, så frida bah: jag veet!! Vi drar upp byxorna till naveln när vi spelar!! (för vi va int så seriösa) Så vi spelade på (med byxorna upp till naveln) så d blev en fiiin camel toe för mej (japp bak och fram) och efter ett tag så jag bara stanna upp, kolla  till höger, o jag bah:Ojdå... Handels sitter o glor på oss hörrni HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA vi dog!! de va såååå jäävla kul asså vi typ låg ner på marken o skratta (det ska tilläggas att vi spela så typ 10 min, och jag kör ju alltid liite överdrivet) hahahahahahahaha, asså herre gud, men d e ju sånt som gör att man pallar skolan (y)
Annars så va jag ner en sväng till stan, kolla skolfotona, o jag kan ju säga att dom blev som vanligt (skit alltå) men jag tar dom nog endå :D
/cameltoearN elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0