Freeeeeeeedag!!

Tjabba!! Dagen vart väll slö som vanligt, gjorde av x-antal spikar på slöjden, fick en extrem tillsägelse (fast jag int gjort nått jag lovar!!) Scorat, chillat, härjat, precis som vanligt då (: Efter school så gled jag runt på stan med khanh o cine en pikko stund sen leava jag till motzis jobb-->handla stuffs jag behöver, för jag ska laga räkgratäng (d E faktsikt godare än vad det låter!) O ikv ska jag väll va med fantastic 4 -ida dock :/ men vi kanske möter henne senare, we'll see.
Mahaha, d här inlägget blev helt sepe (läs:gled runt, chilla, motzi, leava o.s.v...)
men nu ska jag fortsätta lyssna på musik, ha're gött!
just nu e jag på lite sånt här humör (*sepe-humör alltså ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0