heeemma

Aloha!! Nu e jag hemma igen, vart dålit med uppdatering, för jag har int vart på min dator på typ 2 dygn (mm, heregud, huh? XD) Men nu kmr det lite snabbt vad jag gjort då i helgen
◊pluggat fysik :((
◊mofflat i mej choklad
◊cuttat av mej typ seriöst 1/4 av fingret (skulle int nageln ha tagigt emot sku jag lätt ha cuttat av halva fingre (y) (: )
◊vart på stan med Corren & Ella, vart helt k, men iskallt (hade bara klänning o strumpbyxor) o då ''träffa''/såg jag nån som jag int ville se typ muhaha
◊sovit till 12
◊nojjsat hos pussinens
◊klätt ut mej till gymnast (malin va min ryska tränare) o lärt mej göra bakåtvolt SJÄLV!! :D:D
◊såg på en jompa film som vart bra (: (stick it hette den) ist för att läsa på min fysik (y)
◊kom hem, moffla i mej en halv jumbopåse med karkki, palla int sova ensam hemma (för en viss broder är elak)
◊hemma igen
◊mofflar i mej resten av jumbopåsen (mår extremt illa nu)
◊skulle behöva läsa lite mer på fysiken, men jag åårkar int

så att, nu sku jag villa gejma, men jag tror jag måst läsa på fysiken... Men åårka bry sej om betyget dåh... Såatt, seee uu laaaaaater guys! :D kramisar elinpelin

Kommentarer
Postat av: Malin

Malin gillar detta !

2009-09-28 @ 13:20:24
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0