landet

Good moooorning sunshines!
Elr okej då, kl e elva, men endå.
D va helt okej igår, men kanske liiite sådär, för ib lämna mej lite smått haha XD så jag satt där för mej själv med mänskor jag int kände, fast d va ganska kul endå (: Så när vi sitter där vid typ scenen, så kmr snuten, (fast ib hade kommit tibax då) o alla bah SPRIIIING!! hhahahahahaha, jag fatta ingenting typ stod stilla, så linda bah: kom hit! o hon va i ett par buskar, men jag bara sprang vidare. hahahahaha, d va lite kul :D så sen loda vi runt på stan o sku gå o köpa godis, men då kom bussen så besluta vi att fara hem till mej ist. Så hemma hos oss åt vi glass med choklad sås naminami XD
Idag vet jag int vad jag ska göra, troligen måst jag med ut till landet o kolla på skördemarknanden, för jag var int igår, men en sak vet jag iaf, o d e att jag ska ha kaaaaarkki :D
btw, om fantactis 4 läser, vad ska ni göra ikv? Kan int vi hitta på nått? (:

/elin

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag läser. jag vet inte ännu, säkert kan vi hitta på nåt:) men jag tror ella skulle till mickan men jag vet inte

2009-09-19 @ 10:59:18
Postat av: elin

Till Corren: okaj, men vi kan ju hitta på nått :D (jag känner att jag skulle villa baka bärpaj, elr cup cakes, o svulla som fasiken framför tvn :D :D)

2009-09-19 @ 13:50:54
Postat av: Anonym

Ja vill vill villx 10000000000. haha ;DDDD

2009-09-19 @ 15:54:50
Postat av: IDAAA

det va jag som skrec förra komentaren,men det kanske du favtta ;P hoho

2009-09-19 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0