Lethershield

Tja, vet ni vad? Jag glömde berätta om en ''trevlig'' historia som hände igår.
Det va såhär, jag o emme va då ner till stan o kolla skolfottona. När vi va klara o skulle ta bussen hem, så kom Micke o Ogge så vi snacka lite med dom då. Så mitt i allt  säger emme: Elin bakom dej!! (viskandes då) Så jag vrider mej o vad står då bakom/går precis förbi mej med typ 4 cm (serisöt!!) jo det var Bacillen, ni som int vet vem Bacillen e så e d knarkaren med typ gult hår som glider runt på stan. Men iaf, emme får en typ nervös skratt attack så han bah vänder sej om o börjar snacka en massa skit (på engelska, o man hörde int ett enda ord av vad han sa) Så emme bara stod där o skratta, o då börja jag oxå garva (kan int hålla mej när emme börjar skratta) så han fortsätter nojjsa, så jag typ vänder mej om, och går o gömmer mej bakom ogge (emme sprang o ställde sig bakom micke) så fortsatte han nojjsa med emme o micke, men efter ett tag så går han iväg, hahaha så medans han nojjsa med emme o mice, så förbjöd jag ogge att gå, för ni förstår han va min lether-shield HAHA men dom va snälla som vänta med oss på bussen :D

Btw, så jag skriver lite sent, för jag orka int skriva när jag kom hem efter skolan, för jag va på dålit humör, men nu e jag glaad igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0