Sjödag

Hej! Idag har vi då haft typ sjödag i skolan ist för vanlig skoldag... De va helt okej, men jag tror int direkt jag ska börja sjömans skolan. Vi gick mest runt o typ lyssna på när dom snacka, men vi åkte oxå i en typ ''rutschbana'' från ganska högt uppifrån, ner i en typ gummi sak, o alla som ville göra d så måste ha jätte ''fina'' orangea dräkter haha. (bilder kmr kaaanske)
Däremot en extremt klantig grej som jag gjorde, vi stod uppe på en annan ''våning'' som var ovanför bassängen, och där var det typ grindar, som jag skulle testa lyfta upp en grej som höll fast dom (jag fatta int d) så jag lyfte upp typ klykan som höll i grinden (trodde d var till min grind) men vad händer int då? Jo Francine som står brevid mig börjar fara ut med grinden (ovanför vattne!!) men hon lyckades typ ta sig tillbaka, så FÖRLÅT FRANCINE förlåt!!! (d va int min mening :/ )Asså jag fattar seriöst int hur jag ALLTID ska lyckas :(
jaija, ingen värre skada skedd som tur är!

Elin

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH !!!

2009-09-09 @ 15:35:12
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: Francine

HAHAHAHAHAHAHAH XD de va sjukt läskigt! höll seriöst på att få hjärtattack, när jag märker att ja typ hänger med kroppen ovanför vattnet, haha ja titta ner och där va det vatten. Men de gör absolut ingenting! ta re lungt liksom ;) dagens lilla äventyr :D

2009-09-09 @ 15:36:42
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: elin

Till Malin, det var inte kul!!!!!!!!!!!! Blev ju skitarädd! ( XD )



Till Francine

Fattar att du blev skit rädd, lixom jag blev ju d själv, när jag bara såg hur du börja fara utåt!!!! Jaja, d e väll så att man bara får stå ut med lite hrmm äventyr om man e polare med mej :) haha

2009-09-09 @ 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0