SWE

TjenAre! De va skita kul i swe igår! :D Hittade lite smått, men jag kära ner mej i en jacka från oasis, den va helt amzing (sry då, men den va d!!)
Här kmr en bild resa (orkat int skriva)

På färjan, lite smått trötta kanske?

Vi härja i tax freen, jag, Stig-Helmer (Ib hahahahaha XD) o Emme



Jag o Ib i bussen (lyssna på musik, på Ibs mobil, som dock dog senare (y)

Som sagt, vrf det int kmr så mkt bilder i bloggen, eftersom 99% är oseriösa :D

SHOPPING i sthlm, vi hitta några fina hattar...

... Ryssemössor...

... och halsdukar, jag VILL ha den blåa! (y)

JAG VILL HA DEN HÄR JACKAN!!!

Sen åt vi på kebab ställe (tror int Emme o Ib gilla d HAHA, men man måst ju pröva nå nytt ibland!)

Sen va vi så slut efter shoppandet, så vi gick till butterix, o jaa va ska man säga vi hitta lite fler ''fina'' hattar

Jag svulla lite på bussen (satt ju brevi en gubbe, så hade skit slött XD )

Lite trötta väntandes på färjan kanske?

Jag måste läsa högt...

Vi försökte köra ett spela med battery för att hålla oss pigga, men de faila

De här shoppade jag då:
(brun) randig tröja -GinaTricot
(röd) randig tröja -Indiska
grå & mörkblå jenas leggins -Vero moda

D här vart en najs helg! Vi måst göra om d! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0