truppen...

...sög. Elr nej, själva truppen, sporten e bra, kul, gänge e najs, tränarn schyst. De som sög var jag. Jag fattar int vrf jag år efter år ska börja på gymnastik, när jag VET att jag e lika dålig varje gång. Dom gjorde flickisar, bakåt volter, skruvar, snurrar, hopp, volter. Jag klara int ens en handstående kullerbytta utan hjälp.. Alltså jag måst ha hjälp med allt, sträcker int på mig, spänner mig int. Jag har alltså ingen som helst kontroll över min kropp. Jag drar ner våran ''duktighets nivå'' totalt! Undrar om vi kmr kunna fara o  tävla när jag är med.. För jag vill oxå va smal o smidig, duktig. Det skulle faktiskt va kul att va duktig på nånting nån gång...
Elr så kanske jag bara ska ta o hålla käften, vilket jag måst träna på. Om jag kanske skulle vara tyst, se på vad dom andra gör, kämpa. Och lyssna på när dom säger att man lär sig snabbt om man e med sånna som är bra..
Men d e ju så, det är Inte kul när man ÄR sämst i gruppen (o nej jag överdriver inte för nån uppmärksamhet elr skita, d e så det är! Jag är sämst i vår grupp) och kanske fråga min gymnastik-kusiner om lite hjälp.
Elin

Kommentarer
Postat av: Malin

hörrö.. även om du kanske inte tror på det här så är det faktiskt sant. Varenda gång. EVERY time, jag far till Uppsala så är JAG sämst. Även om jag här, hemma på Åland kan mkt så kan jag inget när jag kommer dit. Det jag kan säga utifrån att ha vart med om detta är att man lär sig. Fort.

Tänk på bakåtvolten du tränade med mig här för ngra veckor sedan!? det gick ju hur snabbt som helst så lärde du dig den!

Feel no fear.

Kooling

Kram

2009-09-16 @ 22:45:07
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

(:

tack för att du e så snäll, o du vet hur d e när man känner sej kass :/

gillar dej! kram

2009-09-17 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0