april, April!

Halo! Har faktist inte blivit lurad idag, om man då inte räknar mammas och pappas halv kassa lurning (som jag inte gick på, mohaha)
Aja, skolan vart helt okej (dock dampa min lärare lite på mej för jag snacka tydligen någe vettlöst)

Idag hade dessutom Philip kalas, grattisgrattis!
+att jag e happyface igen. Tkr om att prata med marc och jennifer (:

Dessutom skulle jag behöva gå ner till nedre våningen o hämta en nagel fil, men jag pallar int, för tänk om typ nån kommer o tar mej! (e ensam hemma för tillfället, okej kanske inte så länge till men endåå)

Just de! En carefacce grej till bara innan jag återgår till mitt geektardande.
Jag HATAR att reklamen som kommer på spotify e på FINSKA, de må väll ha varit okej när den va på svenska. Men FINSKA??! bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0