chicago

Mjo, jag är fullt medveten om att jag har 10 i geografi.
Men jag vet endå inte hur man stavar till Chicago.
(Jag... googla det. . .)
Men ivartfall, om nån ser att det är felstavat så säg till.
Anledningen till rubriken är för att de kommer att komma två från Finland idag, som ska bo hos oss och dom är med i den föreställningen som är på g här på Oland.
Så att ni vet.

Dagen på praon va fortfarande bra!
Det fanns inte så mkt att göra idag, så jag fick göra ett avtryck typ.
HAHA va jag garva när jag såg hur jag själv såg ut :D
Dessutom va denna prao skit bra, för jag tror jag ska bli någonting inom tandläkeri (y)

Men nu ska jag spela lite trumpetis, innan finländarna anländer (så att jag inte skrämmer iväg dom med mitt fantastiska trumpetspel (; )

Kommentarer
Postat av: Francine

Yeeeei! då ses vi på Alandica (chicago) :D

De bor två hos oss också! ;)

2010-04-22 @ 20:11:51
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hey girl. I wanna see you soon.

Puss

2010-04-22 @ 23:36:23
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0