gratz!

Idag fyller min kära faster Kattis år, grattis!
Vi vart dit o uppvakta henne lite snabbt, och vet ni vad som inträffar då?
Jo min underbara kusin Hanna hade beställt hem en klännig från asos som hon planeratha som avslutnings klänning. Dessvärre passade den inte henne, så hon undrade om jag ville prova den.
Och vet ni vad?
Den va perfekt
Så nu har jag avslutnings klännig kirrad
:D
(om ni vill ha en pytte beskrivning av den, så kan jag säga att den är en puderrosa spetsdröm, känner mig som en bond-brud i den ;D )

Ivartfall, så ska jag försöka ladda ner word så att jag kan göra klart min svenska miljö beskrivning...
Klantig som man är har jag typ glömt bort mitt lösenord till fronter (ett program vi har för att lämna in olika arbeten)...

hiråå♥

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad du var fin i den alltså! :D

2010-04-08 @ 20:26:27
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

taack! :D

2010-04-08 @ 20:59:24
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0