när 9a ska va så brutalt sköna

HAHAHA, kan man annart än älska våran klass?

I matsalen
Micke o Bertel sitter o kastar en lördagskorv-skiva doppad i gröt, mjölk o sylt (bakgrundsinfo)
Så får micke nog av detta (han vill nämligen äta ifred)
Så han kastar skivan på bertel, som just rest sig upp för att gå.
Men för att bertel ska undvika korven, så hoppar han rätt upp i luften korven fastnar på hans mage, samtidigt som mjölken han har i glaset skvimper ut rätt upp i luften och landar på hans huvud, och rinner ner över ansiktet och vidare på kläderna.
HAHAHAHAHA, ni skulle ha varit där, det va helt sjukt klock rent!!
tror inte att jag och emme har skrattat så på år och dar!

dessutom tänkte jag visa en helt normal konversation mellan mig o django:

Django säger:
häeaj
elin säger:
tjaaah
Django säger:
HEJ
va gör du
elin säger:
äter på en tandpetare
sj då??
Django säger:
:o
elin säger:
!!!!!!
Django säger:
:o:O
Vet du att 25% av alla kvävningar sker pga tandpetare
i amerika va de tror ja
elin säger:
ha...haha
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
okej  
Django säger:
Ska vi spela schaaaak
eller xbox
eller sälja fisk
elin säger:
men
sälja fisk OFC! :D
jo du
om jag fixar torsk, så framkallar du havsaborre då?
Django säger:
ja ska åkalla de stora marulkarna då

hehe, iaf men vi behöver två pers till så emme, du måste joina o ib jag vet att du måste läsa på dina läxor, men jag kmr att ringa o tjöta på dej så attt du måste komma med :D


Kommentarer
Postat av: emme

HAHAHAHHA

Det var det mest awesome som någonsin hänt ;)

Vacker beskrivning, skulle dock ha kunnat ha använt ordet "brutalt" typ 5000-ggr mer, för det var ju trots allt brutalt :D

9a in my <3

2010-04-28 @ 19:34:39
URL: http://horanochslampan.blogg.se/
Postat av: Francine

HAHAHHAHAHAHAHH XD

9a!!!!! :D

2010-04-28 @ 21:04:24
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: elin

e:hahahaha brutalt&9a in my <3



f:hahaha :D

2010-04-28 @ 21:29:50
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0