onsdag

God afton allihopa!
Eftersom jag inte har så jätte intressanta saker att förtälja, så tänkte jag berätta en careface grej.

När jag tröttnat på att säga cya, bye, l8r, l8rs, så börjar jag säga hejdå så som man valigtvis gör.
Dock tycker jag inte om att säga hejdå.
För det låter alltid konstigt, man typ stakar sig på mitten eller så tappar man rösten.
Så jag drar ihop det.
Det börjar med:
Hee'råå
Förkortar det ännu mera
Her'å
Till
Herå
Tills det till slut slutar med att jag säger ungefär
Hirå
Så om jag ist för att säger hejdå, säger någt hero-liknande läte så betyder det hejdå
(vrf jag skirver detta är för att alla i min omgivning ska förstå ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0