uppdrag av Malin

Är du...

trött?
nää, mer uttråkad
smart? när jag vill ;)
barnslig? yes, and I'm proud of it!
skoltrött? jepp
pratglad?behöver jag ens svara på den hära?? ;)
frågvis? tror inte det
blyg?om jag är med folk jag känner, nej. är jag emd folk jag inte känner, ja.
lätt uttråkad?mjo ganska
pålitlig?jadå
filosofisk? haha näe

har du tvångstankar?
näe
har du färgat håret?njae skulle va en toning men blev typ färning iaf :(
har du brutit några ben? nix, men höll på o göra de när jag sparka benet i en trädgårds mur. . .
gjort bort sig rejält? typ hela tiden...
vanligaste färgen på dina kläder? färgglada (försöker iaf)
jag tränar: inte så ofta näe :/
ville bli när jag va liten:kommer faktist inte ihåg :b
hur många kuddar sover du med? två
hur många barn vill du ha när du blir äldre?två elr tre (isf 2 tvilling flickor och en store bror (;)
morgon- eller nattmännsika? natt, skulle dock villa vara morron mänska
sparare eller slösare?sparare?
är du kittlig?mjo
chips, morötter eller godis? GODIS
kaffe, te eller inget?
tee
vad gjorde dig glad igår?köra moppo och mina kusiner♥
vad gjorde du för tio år sen?gled runt på dagis
fem låttexter du kan utantill:narwhals, narwhals, narwhals, narwhals och...narwhals
godaste glassmaken?mint!
favorit godis?salt o sött...och remmar!
snarkar du?nää..? brukar inte lyssna på mej själv när jag sover ;)
stjärntecken?tvilling
äckilgaste insekten?kakerlacka
var skulle du villa vara nu?varmt place

mc donalds eller burker king
surt eller salt godis
bada i pool eller bada i hav
london eller stockholm
high heels eller converse
desperate housewifes eller gossip gilrs
julafton eller nyårs afton
gina tricot eller H&M
ge eller ;)
chips eller ostbågar
fazer eller marabou
skidor eller snowboard
hockey eller fotboll
finland eller sverige
flyga eller åka båt
sommar eller vinter
godis eller naturgodis
bada eller sola
hund eller katt
väskor eller skor
gotland eller öland
grundskolan eller gymnasiet (iaf om de e som alla säger)
studsmatta eller hopprep
simma eller träna gym
blåsippa eller vitsippa
moppe eller cykel
födelsedag eller julafton
armband eller halsband
sticka eller virka
golf eller bowling
häst eller åsna
gröna lund eller liseberg
guld eller silver
one three hill eller O.C

Kommentarer
Postat av: Malin

Tummen upp! dingding ;)

2010-04-03 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0