18 ÅR!!

DESSUTOM HAR JAG EN BRUD SOM FYLLER ARTONFUCKINGÅR IDAG!




Well idag fyller min fina underbara kusin Malin 18 år!
Jag vet att vi båda två har (hade?) lika mycket ångest inför att fylla vuxen, men vet ni vad jag förstått nu? Att det kanske inte är så farligt, man kommer endå alltid att vara sig själv. Alltid vara så liten som man känner sig.
Och vet ni vem som lärt mig det? Jo Malin.
Fina Malin som lärt mig så mycket.

Men är det någonting jag beundrar henne allra mest för är hennes envishet, hennes styrka att alltid ta sig igenom allt skit, vad det än är.

Och vet ni vad?
Snart är det hon som kommer stå i sin älskade jompa sal igen.
Nu kanske ni undrar varför jag vet detta?
Jo, för att Malin är Malin, och kommer alltid att vara det.
Tusen grattis Malin, hoppas du får über dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh Alltså Elin TACK!! Jag blir så himla glad!! Har haft en jäättefin dag, och på måndag får jag äta tårta med dig!

Serri, du skrev så fint så jag började gråta ;) hihi, PUSS OCH KRAM!

2010-08-21 @ 00:14:21
URL: http://thelifeofadreamer.blogg.se/
Postat av: elin

:D man fyller ju bara 18 en gång! :)

a3

2010-08-21 @ 13:14:17
URL: http://elinbiskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0