22 augusti

Tycker inte ni att det är helt sjukt galet att det redan är den 22:dra augusti idag?
Tiden bara flyger iväg. Imorse när jag steg upp och gick ut på balkongen så kände jag doften av höst.
Lite ångest kanske, men samtidigt är ju hösten fin!

Bara för att jag inte har något speciellt att skriva så tänkte jag visa vad jag hade på mig på paf open.
Bara för att.


face look                                         kläder

Notera att min uggla har kommit hem! kärlek
Men nu allihopa skall jag gå, kan hända att jag skriver något careface inlägg ikväll, kanske inte, vi får se.
l8rs

Kommentarer
Postat av: anonym bloggläsare ;-)

Vad fin du är och vilka snygga naglar!

2010-08-22 @ 20:08:10
Postat av: elin

Tack faster x ;)

2010-08-24 @ 07:12:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0