att förtöja med biskops

God kväll.
Sov över hos malin & co. inatt.
Jag gillar starkt väckningen jag fick.
Först vaknade jag av mig själv. Somnar om.
Sedan väcker malin mig med att hoppa på min säng och säga att jag blir ensam i en timme. Somnar om.
Kattis kommer in i rummet, vrålar HALLÅ. Vaknar.

Sedan förflöt dagen på i samma lugna tempo.
Min gode vän fransmannen dök upp, jag kokade för lite pasta, vi hade en ny-vaknad grinig bebis, vi tog  båten som måste tankas, och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Sedan bar det av till måssskär där det värsta förtöjningsförsöket någonsin tog plats.
Det slutade med att min gode vän fransmannen höll på att göra en ''britt'' och herre va rädd jag blev, såg framför mig hur han skulle ligga i vattnet med avcuttad fot. Men som tur var gick det bra, skall vi tro honom så var det enligt planen, enligt mig anser jag bara att han hade bra balans.
Men resten av dagen förflöt förvånansvärt bra.





bonus bilder från när jag ;) körde till och från ÅSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0