att vara den mest hatade personen på hela färjan

Åtminstone i caféet.
Satt just och tog bort mitt nagellack med ett nagellacks borttagnings medel som luktade satan förstår ni.
Men sen är jag nu innehavare av det coolaste nagellacket på åland (eventuellt)
Testade nämligen IsaDoras nya nagellack ''graffiti'', det funkar så, att när man målar det på sitt nagellack, så krackelerar det och blir ett mönster.
Det var typ slut i alla färger (tydligen populärt i swe) så jag köpte ett grönt, men ni skall få se hur det ser ut sen när jag har min kamera.

Sista dagen nu i Örebro så var vi och shoppade och jag hittade faktiskt en jacka! Shit vad nöjd jag är nu (slipper gå och frysa som jag gjorde hela förra vintern...hehe)
Vi tog även faväl av marc och jennifer, och nu kanske det kommer en liten tönt förklaring, men det får ni stå ut med.
Ni vet när man har känslor så att det "känns" i hjärtat?
Så har jag bara känt två gånger förut, den första gången tänker jag inte nämna här på bloggen.
Men den andra gången det känns så är faktiskt varje gång jag skall säga hejdå till min bror.
Det känns så varje gång, men det går över, för jag vet att de har det bra.
För det ska ni veta, fi fan va skönt det är att bo hos marc och jennifer! Till frukost så åt jag Ben&Jerrys bl.a (+godis påsen från och godislandet o.s.v...)
Dessutom före vi for iväg så blev jag ordentligt utrustad med färdkost... ;)
Så detta kommer nog att bli bra hörrni.
Slutet gott allting gott.
Och nu skall jag sluta svamla, innan ni får någon till kärleks förklaring till något stackars offer i släkten.
men det är ju bara bra med lite kärlek på blogen! :D hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0