att vara internet lös

Yes, marc har tattat internetet, får väll tillbaka det nångån på fredag?
Så just nu sitter jag hemma hos mina kusiner och leechar lite på deras.

Well var ju till swe med malin för någong dag sen.
Det var verkligen skit kul!
Hittade dessutom lite grejor (kan visa sen) +dom få bilderna vi tog.

Annars har då jag och gustav varit och tankat båten själva!
Och vet ni vad?
Det gick fruktansvärt bra!
Vi gled in till kajen, lade till lite snyggt, gick till maskinen som är typ ''egen service'' eller hur jag skall förklara. Så vi payade där, gick lugnt och tankade, lossade båten och stack hem.
Det gick alltså myycket bättre än förra gången! ;)

Ikväll skall vi även ut till rödhamn, äntligen!

Men hörrnini ni, vi hörs när vi hörs.
l8rs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0