drugs&rock n roll are all very well, but nothing beats a cup of tea.

Hej mina vänner.
Kan meddela er om att min bror har kommit hem med internetet.
Men oteknisk som jag är så glömde jag sätta i en kabel, så internet funkar fortfarande inte... Så leecha därför på internet igen.
Idag har jag fått följa med ut till röd hamn, och som vanligt har vi haft en as bra kväll.
Pricken over i:et var ju dessutom att det kom in dimma, underbart.
Dimma har alltid varit mitt favorit väder, egentligen vet jag ínte riktigt varför.Tro det är för att alla landskap och allt ljud bäddas in så mjukt och tyst.
Och vet ni vad som skulle fullända allting?
Jo en cup of tea, en filt ute på en brygga och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0