en Biskop har Alltid rätt

Jag, ella och corren gjorde inte sådär förskräckligt mycket igår.
Vi for till selle, köpte godis ytterst nödvändigt och stack till farfars båt carmencita, snackade och lyssnade på musik (skillad som man är så fick jag igång radion) samt dansade till det.
Stackars båt grannar.



Dessutom gjorde jag en förträfflig upptäckt!
För några dagar sedan, så var ju jag, min vän fransmannen, malin och hanna på båten.
Där gjorde vi då ett försök att koka te.
Det gick inte så bra.
Så min vän fransmannen föreslog att vi då skulle laga ice-tea, men han påstod att man inte skulle kunna laga ice-tea med pås te och kallt vatten (för teét skulle inte lösas uppjadajada) men jag påstod att visst skulle det gå bra att göra ice-te med pås te och kallt vatten.
Så se vad jag nu upptäckte när vi kom ombord på båten!


så, min gode vän fransmannen, vem hade rätt?

Kommentarer
Postat av: Fransmannen

Hördudu Elin! Du ska få höra ett teoretiskt bevis att jag hade rätt, så du fattar att en Frigo betydligt oftare har rätt än en Biskop, i synnerhet angående telagning. Jag återkommer...

2010-08-03 @ 10:46:55
Postat av: elin

Jag väntar med spänning på din teoretiska förklaring, min vän fransmannen

gillar åländskan hördudu du ;)

2010-08-03 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0