en glass om dagen håller doktorn från magen

Tjena!
Sitter för tillfället i Örebro i marcs och jennifers lägenhet, och den är verkligen skit snitsig!
Dessutom har jag fått en en och en-halv-liter Ben and Jerry (half baked) att äta på.
Jag tycker detta är skit coolt, för jag har aldrig ätit en sån förut! ehe ;)

Dessutom har jag åkt tåg för första gången i hela mitt liv, coolt det också.
Shit va chill det var att åka tåg, ni förstår det kanske inte fanns så mycket att göra, men jga fick iallafall min svenska uppsats skriven.

Väl framme i Örebro, så gick vi runt på rundtur, och nu sitter jag här igen, och vi skall väll gå ut och äta vid åtta.

Så, sammanfattningsvist; en mycket bra dag.
l8r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0