IT igen

God morgon(?) allesammans.
Vet ni vad jag kommit underfund med? Jo att väldigt många inlägg som jag skriver, så skriver jag under IT:en, inte så smart kanske, eftersom jag, som ni redan vet, är så löjligt dåligt på det.
Så för att kompensera för igår, så tänker jag koncentrera mig apa mycket på IT:en idag. Faktiskt, inget ansiktsbokande, inget bloggande, ingenting.
Ifall någon ville anteckna så är det dags för att ta fram era pennor nu.

Dessutom hade jag just svenska, och vi håller på att skriva en essä, och fy fasiken vad jobbigt det är! Jag har kört fast totalt! Blää, jag ogillar svenskan starkt.
Just det! Sen var det ju det där om att ha en positiv inställning, glömde den visst hemma. Får komma ihåg den på måndag istället.

Aja, ni får ha det så bra med vad ni än tar er till idag, så hörs vi eventuellt när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0