svenska gramatik prov

Hej hörrni!
Svenska provet gick käpprätt åt helvete :D (nej, jag överdriver inte, jag satt och hittade på satsdelar)
Men det gör inte så mycket.
Har börjat med någonting nytt, "allt ordnar sig"
Mycket skönare så, man blir ine så stressad då.
tips från coachen

Annars har det väll annars varit en helt skön dag.
Usch vad jag tycker synd om snubben som sitter brevid mig på IT:en
Ni förstår, att om jag inte är koncentrerad till 100% på IT:en så är jag heelt lost.
te.x idag
jag-...duu
snubben som sitter brevid mig- ja?
jag-alltså hur skulle man göra nu, vad skulle man kryssa i?? *panik i rösten*
snubben som sitter brevid mig-
...kryssa bara i vad du vill. . .
jag:Okej, tack!!

Jaa, ni ser.
Har dessutom dubbel timme IT imorrn, thumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0